Sunday, November 2, 2008

Aku terima Nikahnya...

Hermmm..tajuk cm nk akad nikah lak...tp bukannya ak praktis nk kahwin...ini adalah nama sebuah buku hasil karya HASRIZAL ABDUL JAMIL...buku yang direkemen oleh dayat utk di baca dan merupakan hak milik CK..Buku ni belum abes lagi ak baca, tapi setakat apa yang ak dikhabarkan buku ini memang bagus sekali..dan dari pandangan ak buku ini memang sesuai untuk dibaca oleh para remaja..bukan hanya untuk mereka yang nak kawen..kerana ia menceritakan pangalaman yang sebenar..bukan rekaan semata2..menceritakan tentang sebuah perhubungan cinta dari aspek agama..pengorbanan..kasih sayang dan keagamaan..
siapa yang nak tahu lebih tentang buku ni leh la beli sendiri or pinjam ngn kawan or tnye ngn ck n dayat..sbb kalo ak cerita kat sini kan xseronok lak korg baca,pe la sgt cite org x abeh bacakan..huhuhuhu..kalo nk tau serba sedikit ttg buku ni,sinopsis buku ni ada kat blkg buku ini..sila lah baca..huhuhu..

11 comments:

Dyat said...

Baca bagi abes tu penting tu...
wakaka...

sy@die said...

ondaway yat..da separuh da ak baca wpun di rintangi dgn final exam...hik3

Redzu said...

dah ade simptom dah roomate aku ni..
simptom2 nak menikah..
abes la roomate aku..
yat..roomate aku dah kne penyakit roomate ko yat..
baik suroh dua org ni tggl sebilik..
hahha..
dorg ni leh wat kelab nikah ni..
ck presiden
syadi timbln
daus ajk tugas2 khas..

sy@die said...

ko gtau kat org yg salah wan..dayat 2 presiden..die yg promote kat ak...dayat 2 nmpk je cm2,tpkt dlam...huh,xsempat esok arini pn da nk kawen da..hahahaha..

Dyat said...

syadi bukan aku sbenarnya.

tapi ko tau la geng2 acha septriasa, emma watson, dian sastrowidoyo tu smua dah tak sabar tu tunggu aku...

tpaksa la aku me'ready'kan diri dgn ilmu pernikahan.
wakaka...

encik redzuan tu tak perlu...
sbb nama pun Redzuan Bujang.

nanti kalu dia dh tukar nama jadi Redzuan Kawin baru lah ko promote kat dia buku tu... wakaka

Redzu said...

word vertification kali ini adalah unpoters.......knapa la wujud bnda ni stiap kali nak bg komen..nyusah btol la..

encik hidayat..
nama aku tu amat unik yat..
senang org nak tau aku masih single..
dlu sempat tuka jap..
redzuan couple..tu pun sbb acha sepriatsa suroh tuka..sbb tkkot org len masok line..
bila dah single,aku pakai blik nme redzuan bujang..
nme aku ni flexible la..
tp klau berbicara pasal nikah ni..
emm..
exm pun x lps g..
dah nk pk hal ni..
blaja la dlu..
hahaha

Dyat said...

haha... acha septriasa takde plak citer kat aku.
ko silap acha ni. acar buah.

MASITA MD SHAH said...

kwn2..

tumpang tny..

npe muka pnulis buku ni cam daus??

sy@die said...

ermmm..ye x ye jgk ek..da la sket2 cm sama..mgkin dorg da sket2 pertalian bau belacan kot...hahahaha

Redzu said...

buat ape acha nak gtau ko yat..
haha..

pnulis buku ni mcm daus?
sbb daus yg tulis buku ni9
wakakaka

ikinluvbear said...

per citer buku tuh...
waaaa